Alla inlägg under februari 2008

Av odden - 18 februari 2008 20:35


Går igenom mycket musik just nu.


Shawn Mullins är en av mina favoriter. En artist jag lyssnar mycket på när jag är ensam. Eller typ sitter på tåget med ipoden. Hans musik är så skön och hans röst är grym. Lyssna på honom är som att läsa Kerouac.

Av odden - 18 februari 2008 20:32


Här kommer en låt till som är så jävla skön

Av odden - 18 februari 2008 18:16


Så har vi haft måndag.


Dagen har varit helt okej. Kanske på grund av att jag idag har valt att ignorera allt omkring mig. Eller vissa saker. Som att L går omkring nykär, som hon måste stoltsera med överallt....Får se hur länge jag kan ignorera det....


Har fått en ny stor frys till butiken. 6 hantverkare kämpade som galningar för att få in den i butiken medans tjejerna man jobbar med stod och fnittrade. Jag går förbi, ser att alla står som frågetecken för hur de ska få in den.


Jag säger att borde det inte funka om man lägger en srs-pall mellan pallyften och frysen. Jag går och hämtar den, slänger den på pallyften och frysen går in. Å tjejerna bara fortsätter att stå och fnittra. Hmmmmm....


Nu ska jag nog kolla på Daytona 500 som gick inatt. Ligga och softa i soffan. Imorgon ska jag ut och fika efter jobbet, kan bli trevligt. Och även passa på att köpa lite hårjox.  På onsdag ska jag nog åka förbi Dirrty=)  


Sayonara!

Av odden - 17 februari 2008 21:16


Förälskelse...

Att vara förälskad...

Att vara förälskad i tanken om kärlek


Har jag någonsin älskad någon...

Tror inte det...

Eller nä, det har jag aldrig gjort.

Förälskad...

Kanske...

Eller, jag vet inte...


Jag har alltid varit så förälskad i tanken att älska någon,

att jag intalar mig själv att jag är det.

Men det har jag nog aldrig varit.


Men jag vill...

Vill ha hela paketet...

Någon att älska...

Någon som älskar mig...


Äkta kärlek där två människor inte kan andas utan varandra.

När det gör ont när man inte är tillsammans...

När man blir en del av varandra...


Vill ha barn...

Familj...

Allt...


Att ta en promenad i solen och hålla varandra i handen...

Att aldrig vilja släppa taget...

Att hålla så hårt att det gör ont...


Men tror jag att det kommer att hända mig...

Nej

Tror jag på äkta kärlek för mig...

Nej


Hoppas jag har fel...


Missförstå mig inte...

Jag kommer säkert att träffa någon...

Någon att vara med...

Men kommer det att vara äkta...

Tror inte det...


Hoppas jag har fel...


Av odden - 17 februari 2008 19:49


Så har man införskaffat biljetter till festivaldagen "where the action is"


Vi snackar Foo Fighters, The Hives, Mando Diao, Sahara Hotnigts och Hellacopters. Speciellt kul eftersom Hellacopters har splittrat och det här är sista chansen att se dem. Kommer att bli hur kul som helst=)

Av odden - 17 februari 2008 19:48


Första till Em. Det är Pulp med Common people.

Av odden - 17 februari 2008 19:47


Här kommer andra till Em. Det är D.A.D med deras låt Laugh'n'half..

Av odden - 17 februari 2008 19:44


Här är sista till em.

Ovido - Quiz & Flashcards